Práca obchodných zástupcov a samotný obchodný zástupcovia sú dôležitou súčasťou takmer každej firmy. Pravidelný kontakt so zákazníkom hrá kľúčovú rolu v úspešnosti firmy. Nejde spravidla iba o riešenie objednávok, ale stále viac do popredia sa dostáva zber marketingových dát, kontrolu tovaru, servisné zásahy, sledovanie aktivít konkurencie či získavanie nových zákazníkov. Cieľom je efektívna práca s minimalizovaním času stráveného pri preprave, čím zjednodušíme prácu obchodných zástupcov a tým zefektívnime plánovanie, ktoré ocení zákazník pri riešení jeho požiadaviek.
Náklady spojené s prácou obchodných zástupcov nie sú zanedbateľné. Spravidla sa jedná o cenu práce, náklady spojené s prevádzkou vozidla, náklady na telefón a ďalšie vedľajšie náklady. Vzhľadom na trend rastu cien je optimalizácia práce obchodných zástupcov nezastupiteľná.
Môžeme za Vás predovšetkým vyriešiť tieto úlohy:
Oblasť dopravy je v mnohých spoločnostiach veľmi dôležitou a nezastupiteľnou súčasťou. Podieľa sa nemalou mierou na celkových nákladoch firmy a jej kvalita výrazne vplýva na spokojnosť zákazníkov a tým aj tržby.
Firmy, ktoré využívajú pre dopravu svojich výrobkov externé spoločnosti, riešia množstvo otázok, mimo iného, či kvalita poskytovaných služieb odpovedá cene, či nie je možné znížiť cenu prepravných nákladov alebo nahradiť externú dopravu vlastnou a pod.
Problematika rozvozu a zvozu tovaru zahŕňa nasledujúce problémy:
Optimalizácia fixných trás sa zameriava na situácie, keď nedochádza k príliš veľkej zmene odberových miest a každý deň sa realizujú rovnaké trasy, ktoré sú zafixované na určité obdobie. Ďalšej prípadom môžu byť situácie, keď spoločnosť distribuuje tovar a služby pomocou externých spoločností a chce mať väčšiu kontrolu nad vykazovanými službami svojich dodávateľov.
K optimalizácii fixných trás nie je nevyhnutné zakúpenie softvérového vybavenia. Analýzy a optimalizáciu je možné previesť formou služby podľa vašich potrieb pri zmene vstupných dát.
V prípade záujmu o prevedenie optimalizačných analýz nás neváhajte kontaktovať.
Informačný marketingový materiál o programe TourSolver.
PDF 2,7 MB
(česky)
Informačný marketingový materiál o programe TourSolver.
PDF 2,7 MB
(česky)
Modelovanie regiónov a optimalizácia trás obch. zástupcov.
PDF 786 kB
(česky)
Modelovanie regiónov a optimalizácia trás obch. zástupcov.
PDF 786 kB
(česky)