Na základe požiadavky zákazníka je možné previesť firemnú databázu pobočiek a zákazníkov na základe informácie o adrese (obci/PSČ) do mapovej vrstvy pomocou tzv. geokódovania. Body je následne možné využiť pre firemné analýzy, a tiež prehľadne priradiť k jednotlivým regiónom a ďalším mapovým podkladom.
Body záujmu môžu byť kombinované ako s firemnými dátami, tak využívané samostatne. Predstavujú rozmiestnenie objektov z určitého odvetvia. Poukazujú tiež na miesta s vyššou koncentráciou ľudí a na ich interakciu s ďalšími javmi zachytenými v mapovom priestore.
Ďalej poskytujeme široký výber kategórií bodov záujmu podľa konkrétnej požiadavky zákazníka.
Ponúkame prevod dát z firemných databáz do bodovej mapovej vrstvy. Štandardne sa operácia rieši zákazkovým procesom geokódovania, alebo obstaraním softvérových nástrojov, ktoré tieto operácie umožňujú, napr. aplikácia GeoMarker Pro.
MapInfo TAB, ESRI SHP, dáta sme schopní previesť aj do iných vektorových formátov.
S-JTSK, WGS-84 alebo UTM
Bodové vrstvy obsahujú názov daných objektov, adresu, ich zaradenie do súvisiacich kategórií, vrátane doplňujúcich informácií ako je otváracia doba, webové stránky, telefonický a e-mailový kontakt, možnosti parkovania pod.
MapInfo TAB, ESRI SHP, dáta sme schopní previesť aj do iných vektorových formátov.
S-JTSK, WGS-84 alebo UTM